shared.root-header.address
shared.root-header.telephone
جستجو

سود امسال سهام عدالت بیشتر می‌شود

سود امسال سهام عدالت بیشتر می‌شود

محمدعلی دهقان دهنوی در حاشیه نشست با کارآفرینان در جمع خبرنگاران درباره واریز سود سهام عدالت و چرایی پایین بودن رقم آن اظهار داشت: این مبلغ (200 هزار تومان) سود شرکت‌ها در سال 98 است و قطعا سودآوری شرکت‌ها در سال 99 بسیار بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر این 200 هزار تومان سود تقسیمی شرکت‌ها است و سودهای معوق شده بیشتر خواهد بود و سود سهام عدالت در سال 99 بالاتر از این رقم‌ها است.

معاون وزیر اقتصاد افزود: همچنین منابعی در شرکت‌ها وجود دارد که  بین سهامداران تقسیم نمی‌شوند و صرف سرمایه‌گذاری در شرکت‌ خواهند شد.

وی درباره توقف خرید و فروش سهام عدالت گفت: در مورد هر عرضه‌ای از جمله سهام عدالت که پرتفوی بسیار بزرگی دارد باید به ظرفیت‌های بازار توجه کنیم و اگر شرایط عرضه آن فراهم نشده باشد به نفع سهامداران اجازه عرضه نخواهیم داد.

دهقان تاکید کرد: مشکل خرید و فروش سهام عدالت در حال برطرف شدن است و این امکان برای سهامداران فراهم می‌شود که بتوانند با شرایط بهتری نسبت به خرید و فروش سهام در بازار اقدام کنند.

رییس سازمان بورس درباره ارزندگی سهام در حال حاضر گفت: نهادهای مالی بسیار زیادی وجود دارد که درباره بازار و ارزندگی آن تحلیل ارائه می‌دهند و طبق جلسات و گفت‌وگوهایی که با آنها داشتیم همه به ارزندگی سهام خود تاکید ویژه دارند.

دهقان دهنوی تاکید کرد: ‌باید توجه داشته باشیم که در 9 ماهه امسال سرمایه و سود بنگاه‌ها سه برابر سال گذشته بود و از سوی دیگر فضای اقتصادی کشور روشن تر می‌شود و هم این عوامل دربازار سرمایه اثرگذار است.

انصراف از نظر
دسته بندی ها
فیلترها
Sort
display